Po vytváření webových stránek, SEO optimalizaci je třetí oblastí mých služeb je aktivní reklama formou PPC kampaní. PPC, anglicky pay per click, neboli platba za klik, je jednou z nejúčinnějších forem reklamy na internetu. Reklama je totiž kontextová, zobrazuje se při zadání klíčových slov ve vyhledavači. Když návštěvník internetu hledá něco konkrétního ve vyhledavači a zobrazí se mu reklama, která s tématem souvisí, rázem se z reklamy stává prospěšná informace. Kde jinde takou možnost naleznete, než na internetu. Aby nebylo dobrých zpráv málo, hlavním přínosem internetového prostředí je možnost účinnost reklamní kampaně velice přesně vyhodnocovat.
Na druhé straně jsou i méně příjemné zprávy a to ty že navrhnout účinnou reklamní PPC kampaň ve vyhledavačích a správně ji vyhodnotit není vůbec jednoduché. Nemyslím tím technicky, naklikané to máte hned, ale použít správná klíčová slova, určit rozpočet a analyzovat kolik nových zákazníků Vám přinesla, to už vyžaduje určité znalosti a zkušenosti.
Chcete vědět víc? Spojte se se mnou.