Mít samotné www stránky samozřejmě nestačí. I pokud jsou skvěle napsané, stále je to jako mít luxusní obchod plný lákavého zboží v zapadlé uličce na okraji města, nebo spíš vesnice. Je třeba dostat obchod na rušnou hlavní třídu, plnou bohatých turistů připravených utratit své těžce vydělané peníze. Když je neutratí u Vás rádi to udělají někde jinde. Jak tam Vaši prezentaci dostat? Vaši zákazníci, tak ti mají 3 možnosti jak Vás najít.
- Přímým zadáním adresy Vaší prezentace do internetového prohlížeče.
- Přístupem přes internetový vyhledavač.
- Odkazem ze stránek, kde je o Vás nějaká informace.
Všechny tyto způsoby je nutné podpořit a rozvíjet. Slouží k tomu SEO optimalizace Vašich stránek. SEO je zkratkou z anglického search engine optimalization, česky optimalizace pro vyhledavače. SEO není nic tajemného je jemná mravenčí práce skládající se:
- Z úpravy samotné prezentace tzv. on page faktorů
- Ve vytváření zpětných odkazů na Vaše stránky tzv. off page faktorů.
Zatím co úprava on page faktorů, není zvlášť složitá a hlavně ji můžete na svých vlastních stránkách udělat, off page factory, tedy zpětné odkazy se vytvářejí mnohem složitěji, už jen proto, že sami je všude dát nemůžete. I kdybyste nakrásně mohli, ještě by to nemuselo být cestou k úspěchu. Hodně záleží na tom, jaké stránky na Vás odkazují. V tom všem Vám mohu pomoci.
Další oblastí, kde poskytuji služby je a návrh, řízení a vyhodnocení PPC kampaně.
Chcete vědět víc? Spojte se se mnou.